Page 140 - أكاديمية القاسمي: الدليل الأكاديمي 2018/2019
P. 140

‫‪1‬‬                                      ‫מודלים פדגוגיים מתוקשבים בתהליכי ‪1‬‬
                                                                    ‫הוראה ולמידה‬
 ‫‪2‬‬
 ‫‪2‬‬                                      ‫דידקטיקה להוראת לשון עברית ‪2‬‬
 ‫‪1‬‬
 ‫‪11‬‬                             ‫דידקטיקה להוראת ספרות עברית ‪2‬‬
 ‫‪71‬‬
                                ‫שיטות ודרכי הוראה בדגש על פיתוח חשיבה ‪1‬‬
 ‫‪1‬‬
 ‫‪2‬‬                                                                  ‫ניתוח אירועים‬
 ‫‪22‬‬
                                ‫‪33‬‬                                  ‫סה"כ לתת פרק זה‬
 ‫‪52‬‬
‫‪16‬‬                                         ‫‪ 2.3‬אוריינות מחקר בחינוך ובהוראה‬

‫‪16 -‬‬                                    ‫שיטות מחקר כמותניות ‪1‬‬
‫‪40 3‬‬
‫‪50 3‬‬                                    ‫שיטות מחקר איכותניות ‪2‬‬

                                           ‫סמינריון בחינוך‪-‬חקר ההוראה והשבחתה או‬

                                           ‫אבחון בעיות ארגוניות וחינוכיות בבית הספר‬
                                                                    ‫והטיפול בהן בהקשר תרבותי‬

                                ‫‪-3-‬‬                                 ‫סה"כ לתת פרק זה‬

                                ‫‪ 2.4‬התנסות מעשית בהוראה בבית הספר העל ‪7 7 2‬‬

                                                                                                                ‫יסודי‬

                                ‫‪772‬‬                                 ‫סה"כ לתת פרק זה‬

       ‫‪13 19‬‬                            ‫‪5‬‬                           ‫סה"כ לפרק זה‬

       ‫סה"כ לימודי יסוד ולימודי הכשרה להוראה ‪14 20 13‬‬

‫סה"כ‬   ‫שנה ב שנה ג שנה ד‬        ‫שנה א‬                                     ‫לימודי התמחות‬
‫ש"ש‬                                                                                 ‫א‪ .‬לשון‪:‬‬
                             ‫‪2‬‬       ‫‪2‬‬
    ‫‪2‬‬                        ‫‪2‬‬       ‫‪2‬‬                              ‫מס' נושאי הקורסים‬
    ‫‪2‬‬                        ‫‪2‬‬       ‫‪2‬‬
    ‫‪2‬‬                        ‫‪1‬‬       ‫‪1‬‬    ‫יסודות הלשון ותורת הניקוד (מיומנות)‬     ‫‪1‬‬
    ‫‪1‬‬                        ‫‪1‬‬       ‫‪1‬‬                  ‫יסודות התחביר (מיומנות)‬
    ‫‪1‬‬                ‫‪1‬‬               ‫‪1‬‬                                            ‫‪2‬‬
    ‫‪1‬‬                ‫‪1‬‬                              ‫הבעה והבנה עברית (מיומנות)‬    ‫‪3‬‬
    ‫‪2‬‬                                                      ‫תולדות הלשון העברית‬    ‫‪4‬‬
            ‫‪1‬‬                                               ‫מבוא לבלשנות כללית‬    ‫‪5‬‬
    ‫‪2‬‬       ‫‪1‬‬                                                          ‫תורת ההגה‬  ‫‪6‬‬
    ‫‪2‬‬                                                                             ‫‪7‬‬
    ‫‪1‬‬                ‫‪1‬‬                  ‫עברית וערבית על קו התפר‪-‬השוואה ומגע‬
    ‫‪1‬‬       ‫‪2‬‬
    ‫‪1‬‬                                                              ‫תורת הצורות‬     ‫‪8‬‬
    ‫‪1‬‬                                                                              ‫‪9‬‬
                                                               ‫סמנטיקה עברית‬      ‫‪10‬‬
    ‫‪1‬‬                                                                             ‫‪11‬‬
    ‫‪1‬‬                                                     ‫מבוא לבלשנות שמית‬       ‫‪12‬‬
    ‫‪1‬‬                                                                             ‫‪13‬‬
    ‫‪2‬‬                                                              ‫לשון המקרא‬
                                                                                  ‫‪14‬‬
                                                                ‫ארמית מקראית‬      ‫‪15‬‬
                                                                                  ‫‪16‬‬
                                                           ‫בחירת קורס אחד מ‪:‬‬      ‫‪17‬‬
                                        ‫לשון חכמים או קריאה בטקסטים מן‬

                                                                          ‫המשנה‬
                                                     ‫פרקים בלשון ימי‪-‬הביניים‬

                                           ‫ז'אנרים וסגנונות בעיתונות העברית‬
                                                              ‫מבוא לחקר השיח‬

                                                           ‫בחירת קורס אחד מ‪:‬‬
                                         ‫רכישת השפה העברית כשפה שנייה או‬

                                                   ‫תרגום‪ :‬מיומנות או אומנות?‬

                                ‫الدليل الأكاديمي‪ ،)2018( ،‬صفحة ‪139‬‬
   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145